Misja programowanie - stop klatka

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

7 marca 2019

Od listopada, w ramach projektu  „Misja programowanie” Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informatycznego, uczniowie klasy I  uczą się programowania. Na początku, bawiąc się przy tym doskonale, programowaliśmy czynności z życia codziennego, sterowaliśmy osobą w realu i na  papierowej planszy, czyli  zajęliśmy się programowaniem w świecie fizycznym, bez użycia komputera.

Prawdziwe emocje wywołała aplikacja komputerowa code.org, gdzie uczniowie wcielali się w rolę artysty i po napisaniu kodu, mogli narysować prawie wszystko. Inspirująca była też głodna pszczółka, której pierwszoklasiści pomagali zbierać nektar, by mogła wytworzyć  miód. Uczniowie poznali też  programowanie w środowisku Scratch i zaczęli tworzyć własne animacje. Przed nami jeszcze programowanie z grą edukacyjną Scottie Go!, tworzenie gry offline  w bibliotece gminnej z udziałem rodziców i  zajęcia z  robotyki, czyli programowanie robota Photon, ale o tym  już następnym razem????

                                                                            Nauczyciel edukacji informatycznej

Galeria

  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2019-03-07
Data publikacji:2019-03-07
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:Katarzyna Szymańska
Liczba odwiedzin:136