Odczarować ortografię, odczarować tabliczkę mnożenia.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

5 lutego 2021

W czwartek uczniowie klasy III mieli super okazję do pobudzania swojej  aktywności i wysiłku myślowego. Postanowiliśmy zagrać w grę. Klasa została podzielona na dwie drużyny.

Drużyna 1 miała za zadanie napisać przykłady z ortografii, natomiast drużyna 2 działania z tabliczki mnożenia. Lekcja, na której uczniom wydaje się, że tylko się bawią sprawiają, że matematyka czy polski zaczyna się im „dobrze kojarzyć”, nie wspominając już o najważniejszym osiągnięciu – nabyciu konkretnej umiejętności np. ortografii, tabliczki mnożenia. Chęć wygrania stanowiło silną motywację do działania, której tak często uczniom brakuje.  

Elementy zabawy  okazały się dla uczniów usprawnieniem materiału  trudnego do opanowania w sposób „tradycyjny”.

Galeria

  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2021-02-05
Data publikacji:2021-02-05
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:Katarzyna Szymańska
Liczba odwiedzin:577