Odczarować ortografię, odczarować tabliczkę mnożenia.
5 lutego 2021
W czwartek uczniowie klasy III mieli super okazję do pobudzania swojej aktywności i wysiłku myślowego. Postanowiliśmy zagrać w grę. Klasa została podzielona na dwie drużyny.
Drużyna 1 miała za zadanie napisać przykłady z ortografii, natomiast drużyna 2 działania z tabliczki mnożenia. Lekcja, na której uczniom wydaje się, że tylko się bawią sprawiają, że matematyka czy polski zaczyna się im „dobrze kojarzyć”, nie wspominając już o najważniejszym osiągnięciu – nabyciu konkretnej umiejętności np. ortografii, tabliczki mnożenia. Chęć wygrania stanowiło silną motywację do działania, której tak często uczniom brakuje.
Elementy zabawy okazały się dla uczniów usprawnieniem materiału trudnego do opanowania w sposób „tradycyjny”.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2021-02-05 |
Data publikacji: | 2021-02-05 |
Osoba sporządzająca dokument: | |
Osoba wprowadzająca dokument: | Katarzyna Szymańska |
Liczba odwiedzin: | 577 |